Obserwatorzy

O wszystkim , co w życiu może być ważne.

Oldis Mikst TV

Zmień swoje życie

Grunt to pewność siebie

Działaj na planie fizycznym


Podsumujmy sytuację: na płaszczyźnie duchowej ustanowiłeś już przyczyny niezbędne do wywołania skutków, czyli twego pożądanego stanu. Teraz należy uruchomić mechanizm prowadzący do materialnego urzeczywistnienia celu. Wprawisz go w ruch, gdy zaczniesz energicznie działać. W przeciwnym razie będzie z tobą tak, jak z tym mężczyzną ze znanej anegdoty, który modlił się codziennie, prosząc Stwórcę o wygraną na loterii. Któregoś dnia Pan Bóg stracił w końcu cierpliwość i krzyknął doń z góry: „Dobry człowieku, daj mi szansę i kup chociaż los !”
Nawet jeśli będziesz pilnie praktykował trening mentalny, nic nie zwalnia cię z obowiązku fizycznego działania. Musisz przedsięwziąć wszelkie niezbędne kroki na planie fizycznym, abyś mógł się zbliżyć do upragnionego celu. Nie pozbawiaj się szansy, pozwól, by życie działało na twoją korzyść!
Poniżej chciałbym ci podsunąć kilka pomysłów, jak dopomóc sobie w osiągnięciu celu.


Skorzystaj z istniejących źródeł informacji


Istnieją metody skutecznie pomagające w realizacji celów. Wybierz te, które przydadzą ci się w pracy nad spełnieniem twojego życzenia. Oto moje propozycje:


Skorzystaj z mediów
Jeśli szukasz określonego kontaktu, dobrze by było skorzystać z możliwości, jakie daje, na przykład, prasa. Zacznij czytać odpowiednie ogłoszenia albo sam takowe zamieść, oczywiście weź pod uwagę kierunek zainteresowań reprezentowany przez daną gazetę czy czasopismo. Przypuśćmy, że twoim celem jest wyprawa jachtem po morzach świata, w takiej sytuacji zwróć uwagę na pisma żeglarskie czy turystyczne. W ten sposób najprędzej znajdziesz odpowiedniego partnera na wyprawę albo cokolwiek innego, co jest ci potrzebne.
Jeżeli ogłoszenie nie spełni twoich oczekiwań, zadzwoń do redakcji pisma i skorzystaj z wiedzy ludzi zajmujących się interesującą cię dziedziną.


Sięgnij po telefon i poradź się ekspertów
Zadzwoń zatem do redakcji pisma zajmującego się interesującymi cię sprawami. Z pewnością znajdziesz osobę mającą dość wiedzy i praktycznego doświadczenia, aby udzielić ci odpowiedniej porady czy wskazówki. Jeśli z jakichś powodów rozmowa z redaktorem nie spełni pokładanych w niej nadziei, na pewno otrzymasz numer telefonu czy adres kogoś lepiej zorientowanego.
Załóżmy, że w ulubionym piśmie znajdziesz artykuł o znanym żeglarzu, z którym chętnie byś porozmawiał i wymienił doświadczenia. Zamiast tracić czas na myślenie o tym, jak by to było miło spotkać się z kimś takim, zrób rzecz najoczywistszą pod słońcem: zaszwoń do gazety i poproś o numer telefonu lub adres żeglarza albo przynajmniej numer telefonu lub odres autora artykułu.
Jeśli nie otrzymasz bezpośrednio kontaktu, niewykluczone, że zostanie ci wskazana osoba, która będzie mogła i chciała ci pomóc.


Szukaj ludzi, którzy mogą ci pomóc
Bardzo rzadko się zdarza, aby los podawał nam na tacy nasze spełnione życzenia. Lepiej więc na to nie liczyć. Jeśli chcesz osiągnąć swój cel, musisz wykazać się fantazją i pomysłowością.
Pozostańmy na razie przy naszym przykładzie dotyczącym wyprawy żeglarskiej. Załóżmy, że mimo prób nie udało ci się znaleźć odoby, jakiej szukasz. Nie przejmuj się, pamiętaj, że zawsze i wszędzie są na świecie ludzie, którzy znają kogoś, czyjś brat zna kogoś, kogo ojciec i tak dalej.... będzie mógł udzielić ci bliższych informacji.
Aby zilustrować, co mam na myśli, opowiem zdarzenie z mojego własnego życia.
Pewnego razu jako młody człowiek znalazłem się w zupełnie nie znanym mi mieście. Mimo panującego wówczas znacznego bezrobocia, byłem powien, że znajdę tam pracę i dlatego od razu udałem się na poszukiwanie mieszkania. Jechałem więc przez miasto, zupełnie nie wiedząc, dokąd dojadę, aż znalazłem się przy małej cichej ulicy, prowadzącej do placu otoczonego starymi drzewami.
Bardzo mi się spodobała ta okolica, „postanowiłem” więc w niej zamieszkać.
W pobliskim sklepie spożywczym zapytałem, która z rodzin zamieszkałych przy owej uliczce mogłaby mi wynająć pokój. W odpowiedzi usłyszałem. Że nikt tu od lat nie wynajmował, ale żebym na wszelki wypadek zajrzał do wdowy mieszkającej naprzeciwko.
Starsza pani okazała się bardzo miłą osobą i miała też uroczą córkę, z którą się zresztą później zaprzyjaźniłem, niestety, nie miała jednak pokoju do wynajęcia. Ona również powiedziała mi, że szanse na znalezienie pokoju są niewielkie, ale jeśli tak bardzo mi zależy, może powinienen zapytać dwa domy dalej. Mieszkała tam rodzina górnicza, która niedawno straciła w wypadku jedynego syna. Starsza dama nie mogła mi oczywiście obiecać, że znajdę tam pokój, ale radziła spróbować.
Odszukałem dom górnika i dostałem upragniony pokój. Co więcej: ludzie ci przyjęli mnie jak utraconego syna.
Teraz musiałem poszukać sobie pracy. Okazało się, że żona górnika zna kogoś, kto pracuje w interesującej mnie firmie. Natychmiast udałem się do domu jej znajomego. Był zatrudniony już gdzie indziej, ale zaofiarował się polecić mnie komuś z dawnej firmy, z kim nadal utrzymywał dobre kontakty.
Zadzwonił, a w godzinę później rozmawiałem już z właściwą osobą, po upływie następnej godziny zaś byłem pracownikiem firmy.
Wiele razy w życiu z dobrym skutkiem korzystałem z takiego sposobu działania. Może jest to metoda trochę nietypowa, ale zazwyczaj szybko prowadzi do celu. Gdybym poszedł wtedy do biura pośredniczącego w wynajmie mieszkań, nie wiadomo, czy dostałbym propozycję zamieszkania przy tamtej ulicy, a jeśli nawet, to pewnie nie byłbym jedynym chętnym i moje szanse wyglądałyby inaczej.


Zapamiętaj: niezwykłe cele osiąga się najłatwiej za pomocą niezwykłych środków!


Poradź się przyjaciół i znajomych
Kolejnym sposobem dojścia do celu jest szukanie informacji w kręgu znajomych i przyjaciół. Kiedy starasz się o pracę w jakiejś firmie, jesteś tylko jednym z wielu kandydatów. Jeśli zaś przyjdziesz polecony przez przyjaciela albo nawet kogoś z kierownictwa, twoje szanse są o wiele większe.

Brak komentarzy: